يادداشت سى ام

خرید بک لینک
درست تو لحظه ای که حس می کنی هیچ راهی برای فرار باقی نمونده. مهم فقط اینه که با همه توانت ادامه بدی... همه چی درست از همین جا شروع میشه.

"اينجا بدون من"

يادداشت سى ام...

ما را در سایت يادداشت سى ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 12:22

ديروز دكتر شكورى كه يكى از آدم حسابى تريناى روزگاره اومد و ده دقيقه ى عجيب توى كتاب باز صحبت كرد.

اينكه بتونى شجاع باشى نه از اينكه همه چيز دارى.به خاطر اينكه هيچى براى از دست دادن ندارى و اون لحظه بى نهايت تنهايى ولى چاره اى جز بلند شدن ندارى.اينكه يه جاهايى چاره بدون طناب پريدنه.با تموم توان و غريزه ت.

يادداشت سى ام...

ما را در سایت يادداشت سى ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 12:22

من آدماى بلاتكليفو خوب ميفهمم.اونايى كه دست و پا ميزنن كه همه چيزى درست كنن ولى هر دفعه گند ميزنن.همه به چشم متهم بهشون نگاه ميكنن.هيچ كس نوازششون نميكنه و نميگه تو حق دارى.تو گناهى ندارى فقط نميدونى چى ميخواى.همين

يادداشت سى ام...

ما را در سایت يادداشت سى ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 12:22

اگه چيزى به اسم حقوق يك انسان وجود داشته باشه من از حقوقم جلوى دو نفر گذشتم.شايد اين بزرگترين پشيمونى زندگيم باشه كه به اين دو تا آدم اجازه دادم كه حرف هايى كه در شان خودشون بود رو بهم بزنن و من باز يادداشت سى ام...

ما را در سایت يادداشت سى ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 12:22

وقتى با يك ايده آل گرايى بيمارگونه دست به گريبان باشى طولى نميكشه كه از اين صفحه و همه ى نوشته هات حالت بهم بخوره و دلت بخواد يك مدت ننويسى و بذارى هوا بين سلولاى مغزت جريان پيدا كنه و دوباره شروع كنى.من آدم تصميم هاى يهويى نيستم.فكر ميكنم اين منو براى نزديكانم قابل پيش بينى ميكنه.براى همينم اينجا هنوز موندگاره شايد يكم متفاوت تر و احتمالا فعلا ميمونه براى تخليه فكرهاى بى سرو ته من تا وقتى كه جدى تر به نوشتن فكر كنم...

فكر كنم دو سالى باشه كه ميخوام جدى تر به نوشتن فكر كنم!!

يادداشت سى ام...

ما را در سایت يادداشت سى ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 12:22

بايد بگويم كه هميشه به آدم هايى كه يك آرشيو از ديروزشان دارند حسودى ام ميشود.اين آرشيو حالا ميخواهد وبلاگ باشد يا صفحه ى اينستاگرام يا كانال تلگرام ميشود يك كپسول زمان براى روز ها و سال هاى بعد وقتى ك يادداشت سى ام...

ما را در سایت يادداشت سى ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 12:22

اين كه من اخيرا چهارشنبه ها پست ميذارم هيچ دليل منطقى و غير منطقى اى نداره!

يادداشت سى ام...

ما را در سایت يادداشت سى ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 12:22

بهم ميگه ديوونه شدى.

نميدونه به خاطر اونه كه دارم عقلمو از دست ميدم؟

امشب و فردا شب رو بگذرونم احتمالا زنده ميمونم....

يادداشت سى ام...

ما را در سایت يادداشت سى ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 12:22

امروز احساس بهترى دارم،يك توانى كه شايد بشود نامش را جنگيدن گذاشت ولى هنوز هم سردرگمم ميان رويا هاى خودم و ديگران...حتى از اينكه چند درصد از روياهايم كاملا متعلق به خودم هستند

يادداشت سى ام...

ما را در سایت يادداشت سى ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 12:22

كاش يك نفر بيايد بگويد كه آخرش خوب تمام ميشود.خودم مبدانم اين روز ها نياز به تراپى دارم ولى اين توان و فرصت دهنى را در خودم نميبينم كه همه چيز را از نو و بدون سانسور براى كسى تعريف كنم.اين كه ريشه ى احوال امروزم در گذشته است سالهاست برايم مشخص شده.امروز فقط ميخواهم به يك آرامش نسبى برسم.ياد گرفته ام همه چيز را ام پى ترى بدست بياورم ولى امروز بابد صبور تر باشم.شايد اين تراپى را به چند ماه ديگر موكول كنم ولى نميدانم چطور ميشود همين مدت را دوام آورد.

يادداشت سى ام...

ما را در سایت يادداشت سى ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 12:22

صفحه بندی